تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبدیل عکس ها به اسلاید شو در دی وی دی Photo DVD Maker Pro 8.53
  • بازدید : (38)

تبدیل عکس ها به اسلاید شو در دی وی دی Photo DVD Maker Pro 8.53

منبع:ایرانیان دانلود

تبدیل عکس ها به اسلاید شو در دی وی دی Photo DVD Maker Pro 8.53

تبدیل عکس ها به اسلاید شو در دی وی دی Photo DVD Maker Pro 8.53 نرم افزاری است که میتواند عکس های معمولی را تبدیل به اسلاید شو کند. توسط این برنامه میتوانید با چند کلیک و کشیدن و رها کردن عکس در محیط برنامه یک اسلاید شو بسیار زیبا بسازید. همچنین داشتن ابزارهای ویرایش عکس و امکان قرار دادن اهنگ های دلخواه بر روی اسلاید شو ساخته شده از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. قابلیت دیگری که این برنامه از ان پشتیبانی می کند توانایی رایت اسلاید شو ساخته شده بر روی یک DVD است که میتوان آنرا در دی وی دی پلیرهلای خانگی تماشا نمود. عکس های انتخابی خود را به این نرم افزار قدرتمند بسپارید تا تنها با چند کلیک ساده زیباترین اسلاید شو را با آهنگ های جذاب و دلنشین به شما تحویل دهد. هم چنین قابلیت رایت بر روی انواع پلیر ها هم برروی این نرم افزار موجود است. این برنامه را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,,
دانلود DAEMON Tools Pro Advanced 7.0.0.0555 / DAEMON Tools Lite 10.2.0.0112 – ساخت درایو مجازی
  • بازدید : (34)

دانلود DAEMON Tools Pro Advanced 7.0.0.0555 / DAEMON Tools Lite 10.2.0.0112 – ساخت درایو مجازی

 

منبع:یاس دانلود

دانلود DAEMON Tools Pro Advanced 7.0.0.0555 / DAEMON Tools Lite 10.1.0.74 - ساخت درایو مجازی

دانلود DAEMON Tools Pro Advanced 

نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

DAEMON Tools Pro Advanced 7.0.0.0555 / DAEMON Tools Lite 10.2.0.0112 قطعا نیاز کاربران حرفه داشتن یک نرم افزار ساخت درایو مجازی می باشد ، چرا که در کارهای بسیاری مورد استفاده می باشد از جمله ساخت درایو مجازی برای بازی ها ، رایت درایوهای مجازی بر روی سی دی و دی وی دی و … . یکی از نرم افزارهای قوی در این مورد نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced می باشد چرا که دارای امکانات بسیاری زیادی از جمله : ساخت درایو مجازی تا 32 عدد ،فشرده سازی فایل های شما به دیسک مجازی ، پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds ،سرعت بسیار بالا در بارگذاری درایوهای مجازی و …


برچسب ها : ,
دانلود VSO ConvertXtoDVD 5.3.0.11 Final + Portable – مبدل فایل های ویدئویی به DVD

دانلود VSO ConvertXtoDVD 5.3.0.11 Final + Portable – مبدل فایل های ویدئویی به DVD

دانلود VSO ConvertXtoDVD 5.3.0.11 Final + Portable - مبدل فایل های ویدئویی به DVD

 

دانلود VSO ConvertXtoDVD

مبدل فایل های ویدئویی روی DVD

 

VSO ConvertXtoDVD 5.3.0.11 Final + Portable نرم افزار قدرتمندی به منظور تبدیل فایل های چندرسانه ای به فرمت های مختلف DVD می باشد. با این برنامه می توانید فایل های ویدئویی خود را به فرمت DVD تبدیل کرده و سپس آن را رایت نمایید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان پشتیبان گیری مستقیم روی دی وی دی و همچنین امکان تعریف منو برای دی وی دی اشاره کرد.


دانلود DVDFab 9.1.9.9 – نرم افزار رایت و شکستن قفل DVD
  • بازدید : (47)

دانلود DVDFab 9.1.9.9 – نرم افزار رایت و شکستن قفل DVD

دانلود DVDFab 9.1.9.9 - نرم افزار رایت و شکستن قفل DVD

 

دانلود DVDFab

نرم افزار رایت و کپی دی وی دی و بلوری و شکستن قفل CD & DVD

 

DVDFab 9.1.9.9 نرم افزار قدرتمندی با ویژگی های فوق العاده می باشد , کپی دی وی دی ، پشتیبان گیری و شکستن قفل CD & DVD از ویژگی های بارز این نرم افزار است. با استفاده از نرم افزار DVDFab می توانید به تبدیل ویدئو و رمزگشایی فایل های بلوری بپردازید و اطلاعات از دست رفته دی وی دی را بازیابی کنید, در حالت کلی این برنامه یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دی وی دی میباشد.


دانلود BurnAware Professional 8.0 Final – رایت آسان و حرفه ای
  • بازدید : (43)

دانلود BurnAware Professional 8.0 Final – رایت آسان و حرفه ای

دانلود BurnAware Professional 8.0 Final - رایت آسان و حرفه ای

 

دانلود BurnAware Professional

نرم افزار کم حجم رایت cd و dvd

 

BurnAware Professional 8.0 Final نرم افزار قدرتمندی برای رایت انواع دیسک های صوتی و تصویری میباشد. این برنامه رایگان یکی از محبوب ترین برنامه های رایت دی وی دی و دیسک های بلوری میباشد که شما با این برنامه براحتی قادر به تولید و رایت صوتی و تصویری داده های DVD و یا ISO خواهید بود. توسط این برنامه می توانید دیسک های با قابلیت دوباره نویسی را فرمت, کپی و یا به ISO تبدیل نمایید.


دانلود نرم افزار درایو مجازی Alcohol 52% v2.0.3.7612
  • بازدید : (34)

دانلود نرم افزار درایو مجازی Alcohol 52% v2.0.3.7612

منبع:ایرانیلن دانلود

دانلود نرم افزار درایو مجازی Alcohol 52%

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Alcohol 52% در خدمت شما هستیم. Alcohol 52% به طور خاص به عنوان یک درایو مجازی ساخته شده است که می تواند با درایوهای اصلی رقابت کند. اگر از باز کردن هر باره ی درایو دیسک خود برای اجرای یک سی دی یا دی وی دی خسته اید Alcohol 52% می تواند راه حل خوبی برای مشکل شما باشد. کار ساخت تصویر دیسک در این نرم افزار می تواند مستقیما از منوی اصلی صورت پذیرد، ساخت یک تصویر دی وی دی در این نرم افزار حدودا ۱۹ دقیقه زمان می برد. در این نرم افزار می توانید به جستجوی تصاویر دیسک بپردازید و لیست کامل هر یک از درایوها را از منوی برنامه مشاهده نمایید. به علاوه در صورتی که مایل به استفاده ی مکرر از پنجره ی اصلی Alcohol 52% نیستید می توانید از آیکون برنامه استفاده نمایید. همچنین می توانید به بخش های مدیریت دیسک و مدیریت دستگاه نیز دسترسی داشته باشید. Alcohol 52% آپشن های بسیار زیادی برای شخصی سازی را نیز در خود جای داده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی Daemon Tools Pro Advanced 5.2.0.0348
  • بازدید : (89)

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی Daemon Tools Pro Advanced 5.2.0.0348

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی Daemon Tools Pro Advanced 5.2.0.0348

نرم افزار Daemon Tools یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزارها در زمینه ی ایجاد فایلهای ایمیج و مدیریت درایو مجازی است. امروزه اغلب بازی های کامپیوتری که از اینترنت دانلود می کنید به شکل یک فایل ایمیج با فرمتی نظیر ISO هستند و شما برای آنکه بتوانید از محتویات درون این فایل ها استفاده کنید، می بایست آنرا بر روی یک لوح فشرده رایت نمایید. این در حالی است که با کمک این نرم افزار دیگر نیازی به اینکار نیست زیرا این برنامه قادر است تا فایل های ایمیج را در یک درایو مجازی شبیه سازی کند. به عبارت دیگر شما بدون آنکه فایل ایمیج را بر روی لوح فشرده رایت کنید، می توانید آنرا در یک درایو مجازی اجرا نمایید. همچنین این برنامه قادر است تا از دیسک های مختلف CD, DVD و Blu-ray یک نسخه ایمیج در فرمت های iso, mds/mdf و mdx تهیه کند و شما هر زمان که به دیسک مورد نظرتان احتیاج داشتید بدون آنکه دیسک اصلی را درون دی وی دی رام سیستم قرار دهید، با اجرای نسخه ی ایمیج در درایو مجازی نرم افزار، از محتویات درون آن استفاده کنید. این نرم افزار میتواند فرمت های mdx, mds/mdf, iso, b5t, b6t, bwt, ccd, cdi, bin/cue, ape/cue, flac/cue, nrg, isz را بدون انکه بر روی دیسک رایت شوند، در داریو مجازی اجرا نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,,,,
دانلود Macrium Reflect Workstation 6.0.482 – نرم افزار ساخت فایل ایمیج
  • بازدید : (99)

دانلود Macrium Reflect Workstation 6.0.482 – نرم افزار ساخت فایل ایمیج

دانلود Macrium Reflect Workstation 6.0.482 - نرم افزار ساخت فایل ایمیج

دانلود Macrium Reflect Workstation

نرم افزار ساخت فایل ایمیج

 

Macrium Reflect Workstation 6.0.482 یک نرم افزار حرفه ای و همه کاره است که به شما در زمینه ساخت فایل های ایمیج کمک میکند.این نرم افزار حرفه ای میتوانید تمامی فایل ها را به صورت ایمیج در بیارد و بعد شما میتوانید آن ها را به راحتی بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید.با این نرم افزار هم میتوانید فایل ایمیج بسازید و هم آن ها را بازیابی کنید بله درست شنیدید بازیابی فایل های ایمیج،اگر فایل ایمیجی دارید یا تازه ساخته اید و بعد از مدتی آن را به صورت تصادفی پاک کرده اید اصلا ناراحت نباشید فقط کافیست این نرم افزار را نصب و بعد اجرا کنید تا معجزه این نرم افزار را ببینید.این نرم افزار دارای قابلیت های زیادی است که ما در ادامه مطلب به آن ها میپردازیم.هم اکنون میتوانید نرم افزار Macrium Reflect Workstation را به صورت رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.


ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد